събота, 14 ноември 2009 г.

Ohne dich werd ich endlich frei sein.

Това ми е прозрението днес.
Общо взето, мина 1 седмица и това измислих. Написах си упражненията по немски, не учих думи, пропилях си времето, четох "Здрач" и наследниците му, гледах 2012 на кино..и това е .
Напълно пропилях тези две седмици.

А, и искам да ви споделя нещо, което ме изкефи страшно много. Докато правих опити да уча думи и ми стана забавничко. die Brücke на немски е мост. А на руски "брюки" = пандалони. FUN!! xD Доста ми беше истерично. Като цяло от тези 2 часа, час и половина пропилях в разговори със себе си на глас и смях на шегите ми. Не ми се отразява добре стоенето вкъщи. I'm serious :}

Имах намерение да напиша гигантейшески пост. Вчера цялото нещо с "2012" ме беше вдъхновило да се завърна към философията "живей ден за ден, не знаеш кога ще свърши живота"-kinda-stuff. Но не можах да го дообмисля, понеже беше 10 и половина и пърувах в празен автобус с майка си (висока 1.58) и бях меко казано изплашена. Реших че е редно да спомена височината й, не съм сигурна защо. Та, беше доста тъмничко (споменах 10:30 вечерта, нали?) , пък се плаша от тъмното. Направо имам зла параноя от него. Може би е заради всичките страшни филми,дето съм ги гледала. Трябва да спра да гледам такива филми, ама се кефя много. Или те, или драми (сълзливи ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! ако не са ми се навлажнили очите поне, значи не я бива), или откровенно идиотски комедии, на които не мога да дишам от смях (пр. "Американски пай" ;D. Гледала съм само първия, но не съм навитак да го гледамсама,че ми е достатъчно да се смея на собствените си шеги на глас, какво остава за див смях пред екрана на компютъра :D). Тази скобка беше малка :}

Преди около половин час си тръгнаха приятелите на нашите. Четирима възрастни + 2 бебета. Едното на..7 или 8 месеца, а другото е по-скоро детенце вече, 'щото в края на януари догодина прави 2 години ^^ Голям сладур е, много заразително се усмихва :} Много го обичам това детенце ^^ Като беше на около 5 или 6 месеца го учих да се плези и да прави други неща с езика си, които водят до страхотно много слюнки :D, и някои още ги помни ^^
А през лятото го люлеех, докато ми стоеше в надуваемия фотьоил и издавах "фиуу"-кащи звуци, за да го успокоя, че нещо се беше ядосал. И стола на компютъра ми се клати и днес го взех в мен и го заклатих и той започна "Фиуу!Фиуу!" и много ме изкефи ^^ Страшен сладур е ^^ Зная, повтарям,че е сладък , от началото на абзаца. 0:}
И това е. Дерзай, мое друго "аз", утре ще учиш думички на немски! Ако имаш късмет може и да се направиш на ударена за домашното по БЕЛ! :D

Пак ще оставя песничка. Стара, ама напоследък ме преследва всеки път като пуска плеъра на shuffle ;D



с превод на английски, за неразбиращите немски ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар