понеделник, 16 ноември 2009 г.

Още един пост, започнат с цитат от приятелче.

Разговор преди 1 минута:

С:Не ми злорадствай. И без това днес всички хора ме мразят.
Аз: Ама аз не те мразяя!!
С: Ти не си човек!
Аз: Е, не си сигурна. Има поне нещо мъъничко човешко в мен! (казано с най-невинного гласче евер! ^-^)

Всъщност не беше много мъдро. Но по някакъв начин ми описва деня.

Беше странен. Як, но странен. Прекалено хубаво,за да е истина.
Нагушкаха ме яко заради едни плакати ^^. Писаха ми 6 по немски, защото си бях написала цялото огромно домашно. Карахме час с Константин! (немец. всички момичета въздишат по него, 'щото е 18-годишен и рус xD). И незнайно как, стааарото ми контролно на думи , което смятах за изгубено, се е оказало при него и той го е проверил. Понеже не пишеше оценка питах класната и тя каза "Еми не знам, той тука е писалнещо. Иди го питай." and i was all WTF U KIDDIN' ME? , ама се съвзех набързо и я питах как е оценка xD Усещам,че му беше доста забавно с якото ми "енчулдигунг" ;D Една приятелка от английските паралелки беше при мен и стана свидетел на целя разговор и на странната смесица на кискане и изчервяване, която се прояви МНОГО брутално докато ми отговаряше. WHY THE HELL се панирам пред непознати? Пф. Поне имам 5 ^-^ Ъген, тъпи грешчици. Ама много. Ама поне не бяха ЧАК толкова тъпи,че да имам 4 ^^
По български пък госпожата пак говореше някакви заспали неща. Не се унесох, щото беше 10 и половина и не ми се спеше вече :D Докато тя си дрънкаше осъзнах,че преди БЕЛ-а съм го смятала за любим предмет, а сега стана нещо като досадност, която търпя с рисуване по поленцата а тетрадките. Направо цяла галерия от различни изроди и цитати е станала. Даже са четирицветни-черно,синьо,червено и сребристо! :D Ако госпожата ги види някога ще ме гръмне :D

*20 минути по-късно*
Ммм.Мъм и тате са готвещ тандем!! Много хубави лозови сърми правят!
Наядох се и сега смятам да гледам Made по МТВ! *-*

Чюс!

<3

Оставям песничка, по която ме зариби едно дете от класа ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар