петък, 6 ноември 2009 г.

Guess who?

Пак съм аз. Удължават грипната ваканция до 16-и ноември, така че ще съм доста активна дотогава! ;D
Та, ще ви разкажа за излизането ми. Не беше особено забавно, но няма на кого да досаждам в скайп, вие сте ми изкупителната жертва :) Излязох с две приятелки. Понеже сме страшно зарибени и аз и жена ми ги запознахме скоро, решиха те да се "женят",а ние уж щяхме да си подновяваме "клетвите", ама жена ми не успя да дойде. Както и да е, ние се "оженихме" яко на базик и то в ПЕТИ клас. В момента сме ОСМИ и яко продължава всичко да е на бъзик, ама тея наще приятелки яко се бяха вманиачили. Не че има нещо лошо, ама даже обети си казваха. И си купиха еднакви пръстени. А миналата седмица едното момиче ми казваше колко много харесва един от съседния клас. о.О Както и да е, цялата "церемония" премина в доста смях и подхилкване. Аз хем им бях "кума",хем се изявих като фотограф на събитието 8-) Да де, и все пак се вземаха прекалено на сериозно. Другото момиче се вживя като "мъжа" и..общо взето оттам нататък беше.. не особено интересно. Поне се наплюскахме в МакДоналдс <3
Напоследък всъщност не съм си мислила за него, което е добре :)
И..едно от горе споменатите момичета започва да ме нерви. В смисъл.. Държи се все едно "жена й" е нейно притежание, познавали са се цяла вечност и т.н. А всъщност ги запозна моята "жена", само защото аз я запознах с "мъжа", щото и двете ги поканих на рождения си ден по-рано тази година. |-( Ще си отмъстя с едно лигаво прибиране от даскало в автобуса и постоянно "Нали знаеш,че те обичам? *смазваща прегръдка* Заобичах те, бе!" с "жена й". Просто се държа все едно й е новото кученце и си го притежава..и..ревнувах,мамка му :о
Да. Спирам. Обещавам! Само да остава песничка!!
Tschüs!
~~~~~~~~~

Няма коментари:

Публикуване на коментар