понеделник, 9 ноември 2009 г.

"Според някои мои скромни наблюдения, простите хора не мислят. Какво ги води като не мислят? Първичните инстинкти. Ядене.Спане.Ебня. А и се радват на някакви лъскави неща от Мерцедес до капачка на пепси"

Та, най-добрата ми приятелка е мъдър човек!
И все пак, колко тъп трябва да си? Колко тъп трябва да си,че да имаш рожден ден, написано ти е на скайпа, даже ника ти е "Rojdeni4kataaaAaaaa (party) (sun) " и когато някой не е благоволил да ти честити да му пишеш " eii ne sa seti za kakа si luska :D " Ха,ха,ха. Можеше да си впрегнеш малко мозъка и да осъзнаеш,че не си ми точно най-приятния човек на света, щом съм спряла да поддържам контакти с теб след края на седми клас.
~~~
Майка ми и баща ми са болни. Аз съм единствената що-годе "здрава" по време на грипната ваканция. Те си стоят в хола и от време на време ми казват да им нося нещо. Но непременно да влизам набързо и да се махам по-експедитивно. Не че имам нещо против де. Обаче отдавам времето си на прекалено много размисли, което,естествено, не ми се отразява добре. Когато не съм на училище мозъкът ми започва да си внушава всякакви нещица, което не е добре. Все пак, като се има предвид какви сънища сънувам напоследък.. Окей, Адам Ламбърт (Adam Lambert..предизвиквам ви да го пренесете в жертва на Гугъл!) , но.. гадже от Америка? Даже в съня ми строяха специално летище до нас, че да можем да си летим и да е виждаме о.О И точно като го построиха скъсахме :D
Извинявам се за отклонението от темата, но по The Voice са пуснали Happy на Леона! ♥
Че да де, безсънието ми действа зле. :}

Общо взето е това..I think..

Чюс!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар