петък, 6 ноември 2009 г.

Hello,world!

Та..здравей,свят!
Досега си водих личен блог,за да мога да чета глупостите си сама и да не се излагам пред света,но..реших,че трябва да ви пука за мен, въпреки всичко :) А и ми е интересно да чета за живота на другите в техните блогове..Надявам се и на вас да ви е! Предполагам,че трябва да си направя мини-представяне сега..
Окей. I'm just a girl on a mission. Мисия да открия себе си. Междувременно уча в езикова гимназия във Варна и съм средно-добра ученичка. Осми клас съм и цяла година съм обречена на изучаване на немски :)) Познавам хората от новия си клас само по имена и физиономии. Не че съм асоциална или нещо такова, просто съм страшно срамежлива и ме е бъз да ги заговоря.. Междучасията ги прекарвам по другите класове с приятелките си от старото училище..
Маниак съм на тема музика..Главно слушам поп, но не игнорирам и другите стилове :) На моменти ме хваща муза да слушам Slipknot, Suicide silence, Rammstein или пък Преслава и другите нови фолк хитове :)) Но главно поп.. Най-добрата ми приятелка е леко ужасена от музикалните ми вкусове и мешаници, защото е върл почитател на метъла във всички негови разновидности.. А друга моя добра приятелка слуша пънк, метъл, емокор и другите му крещящи разновидности. Понеже доста голяма част от времето си ги прекарвам с тях, имам чувството,че слушателите на "твърдата" музика са повече :D Аз не обръщам внимание на стилове и под стилове,затова изреждам най-големите си любимци произволно :) - The Veronicas (фенка съм им от 3 години!!), Leona Lewis (още в началото като пускаха Bleeding love по МТВ си я харесах, но не успях да й запомня името докато не стана голям хит :D), 30 seconds to Mars (благодарско на една приятелка, която ме зариби по тях..покрай МТВ ЕМАs 2007 "From yesterday"яко ми беше писнала!), Lafee (и нея я слушам много от отдавна.. някъде..2007-а беше :D тя е една от малкото причини, поради които не мразя мрачното си минало на петокласничка-фенка на Токио Хотел :D), The Beatles (майка ми е фенка! няма друго за казване :D) и Adam Lambert (!! google it!).
Преди бях доста депресирано хлапе..Сега се опитвам да оценявам щастието, защото разбрах,че не е перманентно.. (Извинявам се за чуждицата..не ползвам много често такива, но просто не ми звучи добре ако го променя 0:) )
Та като за край на поста ви мятам една приятна песничка! ^^




Няма коментари:

Публикуване на коментар