вторник, 7 септември 2010 г.

LKDFJGSLKJGL;SJFDL;HJLDKSJFHLDLSHJ

Искам да го застрелям. Сериозно.
Аз и мама легнахме към 4 да дремнем. Сега е 4 и половина и се събудихме от крясъците на баща ми, който реши да си вземе лаптопа и да крещи по скайп на един от неговите "приятели". А той е егати и приятеля. От може би година живее в Украйна със жена си и никога не звъни на баща ми. Винаги баща ми е този, който постоянно проверява дали е в скайп. Винаги.
Ние им бяхме кръстници на шибаната сватба, а като кръщаваха малката след 2 години дори не ни се обадиха и го подметнаха като едното нищо.
И НЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ АЗ И МАМА СПИМ, ТОЙ СЕ СЪБУЖДА И ЗВЪНИ ПО ТЕЛЕФОНА/В СКАЙП НА НЯКОГО И КРЕЩИ, ВСЕ ЕДНО СЕ ПРОВИКВА ПРЕЗ БАЛКОНА.
Точно в такива моменти искам много жестоко да умре.
Както и като ми говори като на 2-годишно.
Ако някога съм такъв родител, направо не знам.
Преди малко отидох да му кажа да не крещи толкова и той, моля ви се, чак сега осъзна, че сме спяли.
Не мога да заспя, щом веднъж съм станала, много добре знам, че и майка ми е така.
ЛКДЙФИВЕФЛКДХФЛЙКА;ХАЛ;ДЙФВИОПЯЕФЙАФХМ,БУИВХДКФЙАХ



Няма коментари:

Публикуване на коментар