петък, 17 септември 2010 г.

Оооооокей

Беше странен ден.
Може би защото сутринта не си взех горница и ми посиняха пръстите от студ (бях с къс ръкав и беше 16 градуса!!).
Или защото учителката по психология е толкова флегматична и всички заспаха, аз бях единствената, която слушаше какво говори. Попита дали се сещаме за име на някой психолог. Казах Фройд и целия клас ме изгледа все едно съм най-новото животно в зоопарка. Хм..
После говори за несъзнателни процеси, каза, че не могат да бъдат контролирани и спомена сънищата. Подшушнах на момичето до мен че абсолютно не е вярно и с тренировка могат да бъдат контролирани.. А погледът й крещеше BITCH I'm pms-ing leave me the fuck alone. Jajaja.
Смотаняка ме преследваше през целия ден.
А пък Вечно Влюбената ме изнерви отново. Заряза ме, за да се разхожда с прелестния си, който й казал, че иска да са само приятели.
А пък на края на деня ми идеше да изкормя Мис Каприз. Не знам как ще я търпя цяла година.
А, и си говорих с Човекът без социален живот днес в голямото. Що му трябваше да се замесва с Мис Каприз..изглежда по-свестен от нея. Днес прескачала оградата на училището (входа си беше широоооко отворен), паднала и й се разкървило коляното. Цяло голямо рева, все едно се е случила някаква световна трагедия.

Хм. Гладна съм. Отивам да дъвча бисквити с масло, егати здравословното. Ама ми се доядоха пък.

Чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар