понеделник, 28 декември 2009 г.

ААААААААААААААААААААААААААААААААА!

СТИГА! ПРЕСТАНИ! ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ЗАПОЗНАВАТЕ?????ЗАЩО ВЕ ДА ГО ЕБА????


Егати!
Ако не се бяхте запознавали всичко щеше да е по-добро!! А сега какво? Тя си навлича някакви шибани проблеми, защото е казала на баща си, че ще спи при майка си, и обратното. А е отишла при нея! Брр! Просто..достатъчно кофти е, че родителите й са разделени и тя не го приема много добре..Мрази гаджетата на майка си и баща си, понякога ненавижда и баща си.. и какво? айде да я навиваш да върши още глупости, та баща й да й се кара още повече и да я контролира още повече!! тя въобще не контактува с баща си, при положение че живее при него.. аз не смея да й заговоря за семейството си (по-специално за баща си), заради това.. те не си говорят, те си крещят.. в събота той звъня да я търси и аз като най-голямата патка първо му казах, че има грешка, после затворих, а на третия път като вдигнах изкрещях "извинете, няма [име] на този номер!" докато не успя да ме рпекъсне и да каже кой е... чувствам се ужасно заради това. изпитвам шибана вина, въпреки че знам кой е виновен. тая шибана патка!!!!!! ТЯ Е ВИНОВНА! ТЯ Е ТЪПА И НЕЩАСТНА! ТЯ НЕ Я ПОЗНАВА, НА НЕЯ НЕ Й ПУКА ЗА НИЩО, НАГЛА И БЕЗОТГОВОРНА Е! това е тя! защо въобще ми трябваше да искам да се запознавям с нея, защо??????

тъпа. тъпа. тъпа. тъпа. тъпа. тъпа. тъпа. тъпа.


променя е тотално. искам си старата приятелка!




да го еба. не писах главни букви, мързи ме и не съм в настроение.



Няма коментари:

Публикуване на коментар