понеделник, 21 декември 2009 г.

време е!

за пост от края на седмицата!

Та, общо взето няма голяма промяна в положението. Онзи индивид в петък сякаш ме следваше, всяко междучасие го виждах. Оказа се, че и на рождения ден на Анито щял да ходи. Бляф. Тъкмо си мислех че ми се задава безоблачна снежна зимна ваканция :(

Подстригах се! Вече нямам 1 тон коса на главата си, само половин 0:) Избрах подарък за Радито, купих си едно много яко нещинце с висулка с ключета.. Абе общо взето, съботата беше много продуктивна :)

А неделята и днеска бяха дните на мързела. Нито песните по немски знам, нито нищо. Шпас! Ама не ми пука вече. Има 2 дена до ваканцията, ПЪК. Просто искам да си изключа мозъка и да наваксам със сериалите.

Вече гледах Декстър! (spoiler time!)
ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ РИТА?????? Тъкмо взех да я заобичвам, даеба. И Декстър уби Артър, и всичко се нареди перфектно...А накрая какво? Артър копелето убил Рита. Че и във ваната при това. Нахалник! Мизерник! Направо искам АЗ да го убия (въпреки че е въображаем герой). Брр. Декстър Е добър, не е копеле като Артър, което малтретира семейството си.
ДАЕБА. Не исках Рита да умира! НЕ! Още не мога да го повярвам! Ще умра до следващия сезон! (знам, така казвам в края на всеки сезон на всички милиард и половина сериали... ама пък така си е!)

Сега искам да гледам Герои и Хаус. Не, всъщност искам само Герои, за Хаус не ме е хванало настроението :D
Но пък понеже скоро свършват и те... Започва Изгубени всъщност! И True blood! (юни месец, но...) I'M ADDICTED!


БлаБлаБла.

I feel like spoiling myself. Gonna go to read some fan theories & stuff.


kthxbye

Няма коментари:

Публикуване на коментар