събота, 9 януари 2010 г.

Та-да-да-дам!

Събота е. Преживях първата седмица на даскало след ваканцията!! Въпреки че вчера умрях от страх, съм жива! xD Гледах Paranormal activity с Анито и Калито. С основание ме беше бъз да го гледам сама И у нас! Вчера заспах към 10..и мама ме събуди в 2 да си правя леглото. 2!! Във филма към 2 се появява "нещото" за първи път..а после това нещо ги убива, така че... Направо такъв бърз спринт до тоалетната през живота си не съм правила xD
..

Преди малко дойде мама. "Абе тея Блек айд пийс кой ги купува, толкова им е тъп клипа!" "кой клип, на Meet me halfway? Ама той вярно е тъп, обаче песничката е хубава!" "Кое й е хубавото? По-зле е и от новата им.. Юмаби ли как й беше името.." "Айммаби? (Imma be)"
"Да бе!" "ЮМАБИИ, ЮМАБИИ ROFLMAO ЮМАБИИ ROFLMAO " XD И мама започна да ме заплашва с котарака. XD Леле, каква забава в събота сутрин/наобяд. xD

Имам си ново такова.. темплейт? Не знам как се изговаря тази красива думичка. Вчера Анито ни показа такива нещица, между които се колебае за новия си блог, и моето ново нещинце беше сред тях, ама нищо. xD
Ето една хубава песничка..
Айде, чао ви!


Няма коментари:

Публикуване на коментар