събота, 16 януари 2010 г.

Добре де..

време е за безсмислен пост. Като вчерашния.

Но... Днес беше странен ден. Събудих се в 7. Сънувах сън със..ако кажа СМ ще прозвучи прекалено позьорско,връщам се на него.. Беше странен сън. И ме хвана музата за драскане.Обикновено ако драскам го правя вечер, къъсно вечер, не в 7 сутринта о.о Написах нещо много странно и като за първи път се случва да го харесам. Много искам да го напиша на компютъра и да го пратя на няколко човека за мнение, преди да отиде в мрежата, но..

1.Екранът ми реши нещо да се развали и не става
2.Не мога да го напиша на лаптопа, 'щото трябва да си взема тетрадката и да преписвам, а майка ми може би ще се заинтересува от писаниците, а.. нямам желание да го показвам точно на нея. Днес и на двете ни е супер криво и се караме цял ден, направо се чудя как ми даде лаптопа.

Но наистина се изненадах колко добре се получи. Може би защото е първото, което не е резултат на фантазии, ами на истински чувства и желания. Даже докато го четях за първи път ми мина мисълта да го изпратя за онзи литературен конкурс, с който ни занимаваше госпожата по български в петък.. Но тази идея е в още МНОГО ранен стадии на обмисляне.

I want your love and all your lover's revenge

Доста се побърках през последната седмица. Майната ви, хормони, майната ви! Да, онова време от месеца е (реклами на дамски превръзки ми промиват главата, брр).

Но въпреки караниците и силните емоции рано сутрин..Съботата беше/все още е прекрасна. Не използвах мозъка си за повече от 2 часа. Блаженство.Но все пак май ще взема тетрадката. Продължавам вътрешната дилема и спирам с писането на глупости. Йеа.

Чао.

Z100! най-готиното радио!click eeeet, i tell ya!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар