събота, 9 януари 2010 г.

Та-да-да-дам!-2

Още е събота. И съм отегчена. Но пък реших да си изровя стария блог (започнат някъде през лятото) и да си го чета. Имам доста забавни нещица xD

"Превърнах се в най-лошия си кошмар. 14-годишна тийнейдърка, безумно хлътнала по момче, което дори не я познава, и безнадежно въздишаща като чуе името му, оплакваща се за което на измислен дневник. И на една от трите приятелки, които има. LOL."





"Отивам на даскало,тая ми влиза с физиономия на кисела зелка.. "


"чаша и ак <33">



WTF is ак? I has no idea xD


И друго интересно няма, 'щото съм го направила на 14-и май '09 и съм го зарязала към октомври '09, точно 1 месец преди да си направя този блог, в който съм супер активна и който си го обичам xD
А и в Blogger няма огромни гадни банери от Гугъл отгоре ^^



Споменах ли колко съм отчаяна за някоя хубава любовна история? xD Пристрастих се :С Не книга, ами някой як фенфик *-* По възможност с герои от мъжки пол *swoon*


Лакирах се! Черно + розово фтв!!!!

Вече ми свършиха темите за досаждане дори :/

Ще отида да си потърся фенфик.

Чао!

Няма коментари:

Публикуване на коментар