вторник, 18 март 2014 г.

Аз съм объркана.
Няма дума, която да ме описва по-точно.
Не знам къде съм била, къде съм в момента, накъде отивам.

Какво се случва?
Какви мисли има в главата ми?
Какво има в главата ми?
Какво
Кога
Защо
Как
???????????????????

Единственото, в което съм сигурна, е безсмислеността на съществуването си. В това, че искам да умра. От собствената си ръка или от чужда, няма значение.

Но понеже цял живот съм егоист, поне в това отношение не съм. Не бих могла да го причиня на майка ми.Поне за нея съм 100% сигурна винаги. За другите няма как наистина да зная. Думите идват и си заминават. Доверие се печели лесно, но също толкова лесно се губи.

Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се. Мразя се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар