събота, 10 април 2010 г.

I don't think I really care anymore

Еми да. Чувствах се ужасно в началото на ваканцията и тъкмо стана по-добре и свърши ;[ Дооста ме мързи да чета всички неща и затова просто.. преписвам от отговорите. Тъпо от моя страна, но в момента ме боли главата ужасно много и не мисля, че утре ще успея въобще да направя нещо. Ха-ха. А класната каза след ваканцията да сме се стягали. LOL. Аз не смятам така. По дяволите, имам рожден ден след месец. I don't really care.

Баща ми крещи отатък. Говори по скайп. И крещи. Имам чувството че ще го чуят чак в Украйна (тея с които говори са там). Ох, направо ми пробива главата.

Пф. Хем искам, хем не искам да започва седмицата. Искам, защото OHMAIFREAKINGAWD GLEE! Ама пък.. даскало.. Класната ще ни измъчва. Брр..

А и се подстригах. Не много късо де. Само 3-4 пръста по-късо. Йей, вече нямам тон и половина коса върху главата си ^^

Eeenie meenie lalala.

Чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар