неделя, 7 март 2010 г.

(Да бе, да!)

На мен не ми се вярва също.
Вчера говорих със Соф и й казах : "МСМ няма да ми е СМ вече. Спирам да бъда столкър. ПЪК."
И наистина ще се опитам да го направя!

Просто като го гледам с.. с онова момиче, което по едно време ми беше приятелка (не сме си говорили от супер одавна, затова "беше"), как държат ръчички.. Направо ми иде да се заровя в земята. А и съм доста жалка като цяло. Все пак кой нормален човек харесва друг още от незапомнени времена (а.к.а. харесвал го е преди 8-9 години)?? Ама 15-годишно същество.
Разбираш за какво говоря, нали? Нали??

В петък излязох с Мариана. Беше яко. Даже мисля че говорих за това в поста от вчера, но.. Мързи ме да погледна, о да.

*въздиш*


Като си погледна към библиотечката и виждам порастването си чрез книгите, които харесвам/съм харесвала. Отдолу има "Приключенията на Незнайко", "Анн от Грийн Гейбълс" и СУПЕР МНОГО "Страховитото в науката/историята/математиката". Даже две-три от "Страховитото в географията" има. Ама те не могат да се сравняват с ГЕНИАЛНОСТТА на "..в науката/историята"!!! Има и "Старогръцки митове и легенди", брей! "Мери Попинз"(всичките пет!) също намира достойно място. И няколко книги "Уич" :Р
Вторият рафт съдържа "Хари Потър" и "Хрониките на Нарния"!!
После имаше малка пауза от моя страна и не си купувах книги активно. В седми клас обаче.. "Здрач"! :D
Най-новите попълнения са "Академия за вампири" (+ "Ледено ухапване" -втората част)
и "Мъртви преди мрак" (+ в петък закупената "Мъртви в Далас", също втора книга ;D).

Имам и една манга на български - "Любовен квадрат". Има и втора част - "Любовен квадрат +", но не съм си я купувала, все забравям >.<

Предчувствам, че постът ми стана ужасно дълъг.

Чао.

2 коментара:

  1. Ел...не знаех, че имаш блог. Защо не си 'чуруликала' за това, баси?! Ставам ти follower!

    //Стеф.

    ОтговорИзтриване
  2. Не "чуруликам" щото в Туитър имам едни, дето тука съм ги объсждала надълго и нашироко и не много ласкаво :D:D

    ОтговорИзтриване