неделя, 31 януари 2016 г.

много се радвам на себе си че редовно има писания в този блог от 2009 до 2011 щото не помня абсолютно нищо, ха ха
обичам си депресията и това че ме лишава от спомени и единствено ясно помня някакви супер ужасни неща които са ме травмирали

както и да е. 2016. още съм в ужасна депресия. изпитвам ужас, но май утре ще ходя да си записвам час при психиатър, поне едни антидепресанти да ми изпише, че да мога да се концентрирам и да спя нормално отново. липсват ми тези прости неща, от около година не са ми се случвали и много ме изтормозват вече. 

не знам какво да напиша, нищо особено не се случва с мен в момента, този семестър общо взето ми е пропилян, нямам работа, по цял ден стоя вкъщи и рева от време на време, пуша по-често отколкото преди, но все пак не повече от 2 цигари на ден и гледам все пак да не е много, имам още 5-6 цигари от кутията, която започнах преди почти три седмици, така че бива

ще ходя на холси след месец ? понякога забравям. сигурно ще е прекрасно, не се и съмнявам

в понеделник довърших четенето на една книга ? което е супер. ревах, щото беше книга с гей герои и естествено че имаше един със Супер Тъжна случка

и. това е. не знам. радвам се, че този блог го има, че блогър се свързва с гугъл профила ми някак си и не е изтрит заради неактивност и че ако реша мога да възродя спомени от 2009-а, които не съществуват в главата ми, понеже дългосрочната ми памет бе напълно унищожена от депресивното разтройство, което реши да ми се случи като бях на 12 и до този ден ме държи, но си променя интензивността от време на време просто.


Няма коментари:

Публикуване на коментар