сряда, 10 август 2011 г.

Баща ми е задник.

Сериозно.
Постоянно кани някакви хора на рандъм и много ме дразни.

Часът е пет. Мама започна да прави обяда в 3, когато той реши да покани най-тъпия си приятел да дойде да "пият по една ракия". Към 4 въпросният смотаняк си тръгна и тъкмо щяхме да сядаме на масата, когато телефонът звънна и баща ми отговори с "дооообре, идвайте". А ядохме картофи с кренвирши, количество точно за трима човека, не за пет.

Сега продължава да пие ракия. Шибана ракия.
Наебаната проста ракия е виновна за това.

Просто не мога да разбера защо постоянно я пие.
Не, всъщност, разбирам перфектно, не разбирам защо не осъзнава какво му причинява.

Като се напие става като пет годишно. Не се шегувам. Отвратително лигав и несъобразителен става. А, и споменах ли, че е инат? Ако нещо не стане на неговата, става отвратително грозна картинка.
Добавяте майка, която не смее да му противоречи, трупа гнева в себе си и или си го изкарва на мен, или просто си го оставя да тлее, и получавате пълната страхотност на семейството ми.

Иска ми се да бяха забавни тролове през цялото време, не само през 10% от деня.

Няма коментари:

Публикуване на коментар