неделя, 12 декември 2010 г.

Постът, който бях прекалено мързелива да публикувам тук...

и последствията от него.

Та.. Честно, не мога да повярвам каква наивна съм била. Ама сериозно. Да е такава злобна, бива, бива, нейното е съвсем отвратително обаче. Съди другите само по първите си впечатления и бърза да им лепва някакви етикети. И мисли, че съм лигава постоянно. ЕМИ ДА ТИ КАЖА, АКО С ТЕБ МОЖЕШЕ ДА СЕ ГОВОРИ НОРМАЛНО, МОЖЕШЕ И ДА ЗНАЕШ, ЧЕ НЕ СЪМ. Ако беше свестна приятелка, щеше да знаеш, че само около 75% от усмивките са истина. Но с теб просто не може да се говори.

По-специално за Д. си мисля как каза, че няма приятели и т.н. Как щеше да реагираш, ако знаеше колко й е преебано семейството и как няма къде да избяга от ада у тях и затова си научава набързо и излиза навън? А? Познато ли ти е, Калина, познато ли ти е? Само че тя не се забучва във фейсбук и не клюкари за другите, а излиза на въздух, с надеждата, че като се прибере всичко ще е пак sunshinе & rainbows.

Затова не обичам да съдя другите ей така. И им давам 100 шанса след като са се “изложили” по някакъв начин, примерно. Ти си най-пресния пример. Толкова пъти си ми показвала двестата си различни лица, ама аз пак си мисля “Тя се е променила този път, ще й дам шанс”..

Сериозно се отчайвам от човечеството. Свестните хора са мега свити и срамежливи, а пък лайнярите като Калина са пълни неебавки.

Май аз съм единствената, която е неебавка и свестен човек едновременно. Поне обичам да мисля, че съм, иначе съвсем ще ми изчезне волята за живот.


После, съответно, Мишо го вижда в тъмблър и го изпраща на Пенев. Пенев решава да го прати на Калина.

На другия ден
Мишо: "Калина що не идваааааа"
Аз: "Ъъъъ.. не знам"
Мишо:"Уф, може да се е саднала"
Аз:"Ъ? Що бе?"
Мишо:"Еми, вчеращния ти пост в тъмблър.. Пратих го на Пенев, той й го прати на нея и да.."
Аз:"Ми браво на нея. Аз наистина ги мисля тези неща, които съм ги написала и тя го знае много добре. Да си е "тъжна" колкото си иска"

И с всеки изминал ден осъзнавам каква е двулична и как не искам да съм като нея. И всъщност не съм, а тя ми влияе(ше) по този начин.

Това, че Мишо е пратил такъв пост, който очевидно е от тъмблър, където поствам всякакви мисли, които ми дойдат наум, е друг въпрос. За него ще си имам едно наум.

Няма коментари:

Публикуване на коментар